Son Dakika Gündem
İstanbul
KAPALI
11°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
ANASAYFA Ekonomi Ozan Bayülgen: Tüketicilerin alışveriş niyetini okumak için altın bir veri analizi yapılacak.

Ozan Bayülgen: Tüketicilerin alışveriş niyetini okumak için altın bir veri analizi yapılacak.

Hepsipay Genel Müdürü Ozan Bayülgen, Türkiye'deki ödeme sistemlerinin geleceğini DÜNYA dergisine değerlendirdi. Bayülgen, tüketicinin ödeme alışkanlıklarının alışveriş niyetini öngörmekte kullanılabileceğini belirtti.

2 Dakika
OKUNMA SÜRESİ
Ozan Bayülgen: Tüketicilerin alışveriş niyetini okumak için altın bir veri analizi yapılacak.

Online Alışverişin Güvenliği Ön Planda

Necmi ÇELİK Online alışverişin tüm dünyada olduğu gibi Türkiye’de de hızla yay­gınlaştığı günümüzde güven­li ödeme sistemleri tüketicinin alışveriş listesinde ilk sırayı aldı.

Hepsipay ile Ödeme Sistemleri Yenileniyor

Bu ihtiyaçtan doğan Hepsibura­da’nın ödeme sistemi Hepsipay, önümüzdeki dönemde Hepsi­burada’nın dışında 5 bine yakın KOBİ’nin mobil uygulamaları yanı sıra hacimleri düşük tema­tik siteleri de büyütüp e-ticaret ekosistemini daha da genişlet­mek istiyor. Ödeme sistemlerin­de tüm dünyada olduğu gibi Tür­kiye’de de epey yol kat edildiğini söyleyen Hepsipay Genel Müdü­rü Ozan Bayülgen, önümüzdeki dönemde yapay zekânın ödeme sistemlerinde çok önemli bir de­ğişime yol açacağını vurguladı.

Yapay Zeka Alışveriş Deneyimini Değiştiriyor

Alışveriş niyetini önceden ön­görebilmek ödeme sistemleriy­le beraber markalar için altın de­ğerinde bir bilgi olacak” dedi. İleride bireylerin alışveriş ni­yetinin artık bir nevi yönlendi­rilebilir bir para birimi olacağı öngörüsünde bulunan Bayülgen, “Eğer biz buradaki herkesin alış­veriş niyetini okuyabiliyor ol­sak bu parasal bir güç anlamına gelecektir.

Yani ileride alışveriş niyeti bir bilgi olarak altın değe­rinde olacak.

Yani yapay zeka­nın aslında bu anlamda çok da­ha güçlü kullanabileceği bir alan olacak. Ödeme firmaları müşte­rinin izniyle o alışveriş niyeti­ni doğru perakendeciyle eşleş­tirmeye başlayacak. Ödeme sis­temlerinin evriminde bu önemli bir aşama olacak” dedi.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
İzmir Ekonomi Üniversitesi, Eğitimde Devrim Yaratmak İçin 2 Milyar TL'lik Yatırım Yapıyor

İzmir Ekonomi Üniversitesi, Eğitimde Devrim Yaratmak İçin 2 Milyar TL'lik Yatırım Yapıyor